“Just perfect”
 voyageur a déjà réservé dans cet établissement
Vérifier la disponibilité
Demander la réservation
Faites une demande
Excellent
Cette propriété n'est pas disponible aux dates demandées.
Voir toutes les locations disponibles
Résumé

Derniers résultats en français
IMou M
“Just perfect”
Avis écrit le 13 mai 2015 Séjour en mai 2015

L'appartement est vraiment bien situé prés du tramway et d'une gare. Pleins de petits commerces et de restaurants! Davis notre hôte nous a vraiment bien accueilli et nous a montré tout ce qu'il fallait savoir sur l'appartement et ses alentours.

Position Propreté
Recommanderiez-vous cet hôtel à un ami ?    oui.
07 oct. 2015
Thanks for your kind words! It's been a pleasure having you in my apartment. Indeed, I confirm how lucky I am in having people like you staying at my apartment! I need the neighbourhood to be appreciated by people that respect its authenticity, and make it less and less "for roman only". I hope that my small but coherent action against wild commercial interests will resonate around me and make the holiday-rental business a way to change this trend. Come back soon!!!
Warmest Regards
perpignan
Avis écrit le 1 mai 2014 Séjour en avril 2014

01 mai 2014
Dear Jean Claude,
Thanks for your kind words! indeed, I confirm how lucky I am in having people like you staying at my apartment! I need the neighbourhood to be appreciated by people that respect its authenticity, and make it less and less "for roman only". I hope that my small but coherent action against wild commercial interests will resonate around me and make the holiday-rental business a way to change this trend. Come back soon
France
Avis écrit le 6 novembre 2013 Séjour en octobre 2013

Recommandé pour:
Pour les amoureux Voyageurs aînés
Voyageurs en quête de luxe
06 nov. 2013
Dear Romain,
thanks for your kind words! indeed, I confirm how lucky I am in having people like you staying at my apartment! I need the neighbourhood to be appreciated by people that respect its authenticity, and make it less and less "for roman only". I hope that my small but coherent action against wild commercial interests will resonate around me and make the holiday-rental business a way to change this trend. Come back soon!!!
France
Avis écrit le 14 mai 2013 Séjour en mai 2013

Recommandé pour:
Pour les amoureux Voyageurs aînés
Voyageurs en quête de luxe
14 mai 2013
Dear Francoise,
thanks for your kind words! indeed, I confirm how lucky I am in having people like you staying at our apartment! I need the neighbourhood to be appreciated by people that respect its authenticity, I hope that my small but coherent action against wild commercial interests will resonate around and make the holiday-rental business a way to change this trend. Come back soon!!!
Canada
Avis écrit le 19 novembre 2012 Séjour en octobre 2012

19 nov. 2012
Andree and Alice are kind and wonderful people. Our communications were clear since the beginning and I have enjoyed our chats when we meet during their stay. They left the apartment in such a good conditions and I hope to see them again.
Warmest Regards
David
Entrez les dates pour connaître les tarifs exacts
2 personnes
Adultes2
Enfants0
Appliquer
Possédez-vous une location de vacances? Inscrivez-la ici.
Revenus supplémentaires
Facile à gérer